Meest gestelde vragen
Wij begrijpen dat je misschien wat vragen hebt over bijvoorbeeld een reparatie of nieuw abonnement
Ut nec blandit justo, in malesuada tellus. Vivamus vel tempor enim, nec varius magna. Ut at eros lacinia magna dapibus lacinia et sit amet est. Etiam et aliquam nibh. Pellentesque aliquet bibendum ante vel cursus. Aliquam blandit, justo a finibus sollicitudin, nibh ante luctus mauris, et suscipit libero eros quis augue. Integer in sapien felis. Suspendisse at mollis orci.
Nullam bibendum sapien ac ipsum euismod, a hendrerit magna ullamcorper. Donec placerat velit eget augue dictum lobortis. Nulla rutrum urna enim, non scelerisque magna fermentum at. Fusce blandit dictum metus ac fermentum. Quisque ullamcorper ipsum sit amet odio mattis congue. Nunc mauris metus, iaculis eget congue eget, auctor fringilla libero.

Kan ik ook een telefoonverzekering bij jullie afsluiten?
Ja, dat kan zeker. Wij bieden een voordelige smartphone verzekering aan om jouw telefoon gunstig te verzekeren. Kom in onze winkel of geef ons een belletje en vraag naar de mogelijkheden.
Heb ik een afspraak nodig?
Zeker niet! Je kan gewoon bij ons binnenlopen zonder afspraak. Hier staan onze specialisten voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen. Nieuw scherm nodig of je batterij laten checken? Zo gepiept.
Kan ik ook een afspraak maken? Zo ja, hoe dan?
Liever een afspraak maken kan natuurlijk ook. Je kan via onze website makkelijk een online afspraak maken. Maar je mag ons ook altijd even bellen of een berichtje sturen via de contact pagina.
Telefoon repareren dezelfde dag nog mogelijk?
Ja! Vandaag je telefoon laten repareren? Dat kan! Behalve op zondag. Je kan zo bij ons binnen lopen en onze experts gaan direct voor je aan de slag. Zo loop je in de meeste gevallen alweer binnen 30 minuten de deur uit. Telefoon reparatie is zeker dezelfde dag nog mogelijk.
Gebruiken jullie originele onderdelen?
Jazeker. Wij werken met de hoogste kwaliteit onderdelen en originele onderdelen verkregen bij de echte fabrikanten. Zo weet jij zeker dat je toestel na de reparatie nog steeds op de juiste manier functioneert met de goede onderdelen.
Ik kan de reparatie die ik zoek niet vinden, wat nu?
Staat je gewenste reparatie er niet tussen? Geen paniek. Bij de GSM Fan doen we meer dan alleen je scherm vervangen. Neem contact met ons op of kom langs bij ons in de winkel. Dan gaan we samen kijken wat we voor jou kunnen doen.
Verlies ik mijn data door een reparatie?
Nee, de data op je toestel blijft met een reparatie bij de GSM Fan gewoon op je telefoon staan. je hoeft je geen zorgen te maken over je foto’s, whatsappjes of berichten.
Hoelang duurt een reparatie?
De duur van je reparatie is natuurlijk afhankelijk van de soort reparatie die uitgevoerd moet worden. Is je scherm kapot? Dan sta je zo weer buiten met een spiksplinternieuwe. Maar moet je moederbord vervangen worden? Dan duurt het wel iets langer. De duur is dus sterk afhankelijk van wat er gerepareerd moet worden. Wil je weten hoelang het repareren van jouw toestel duurt? Maak een afspraak of loop bij ons naar binnen. Dan kunnen onze experts precies kijken hoelang ze nodig hebben.
Hoeveel gaat de reparatie kosten?
Op onze website kan je al een goed overzicht krijgen van de kosten voor jouw reparatie. Via reparatie en dan de keuze van jouw toestel kom je bij een keuzescherm uit. Kies hier de juiste methode en zie hoeveel je kwijt bent. Wil je meerdere dingen aan je telefoon laten doen of heb je advies nodig? Stuur ons gerust een berichtje of loop bij ons binnen. Dan gaan we samen kijken wat we voor jou kunnen doen.
Repareren jullie alle soorten smartphones en tablets?
Wij repareren bijna alle soorten merken van je smartphone of tablet. Heb je een van de volgende merken? Dan heb je geluk. Deze kennen onze experts van binnen en buiten en repareren we zo voor je: Apple, MacBook, Motorola, Samsung, Nokia, Sony, HTC, LG Huawei en Oneplus.
Krijg ik garantie op mijn reparatie?
Jazeker! Je ontvangt 1 jaar garantie op het vervangen onderdeel. Dus is er in de tussentijd niks gebeurd met je toestel*, maar is dat onderdeel binnen een jaar na je reparatie toch weer kapot gegaan? Dan heb nog garantie op je reparatie. *Zoals water, val, stoot of drukschade
Kan ik mijn oude telefoon bij jullie inleveren?
Ja! Ben jij wel toe aan een nieuwe telefoon? Lever je oude dan in! Wij geven jouw telefoon een tweede leven. Door het inleveren van je oude telefoon ben jij ook lekker duurzaam bezig.
Mijn iPhone laadt niet meer (goed) op, wat kan ik zelf doen?
Wil je telefoon niet meer opladen? Er zijn een aantal dingen die je kan proberen om dit probleem zelf op te lossen:
• Maak de Lightning-poort (opladerpoort) van je iPhone schoon. Verwijder stof en vuil uit de aansluiting.
• Gebruik een andere oplader. Het kan zijn dat een defecte oplader of breuk in de kabel het probleem is.
• Start je telefoon opnieuw op. De software kan zijn vastgelopen waardoor het opladen niet meer goed werkt.
• Kalibreer de accu/ batterij. Sluit je iPhone aan op het stopcontact. Houdt vervolgens de aan/uit knop en de homeknop tegelijkertijd
ingedrukt. Hiermee zorg je voor een harde reset. Laadt je iPhone helemaal op tot 100% en laat je toestel nog ongeveer een uur doorladen.
Werkt een van deze oplossingen? Nice! Werkt het niet? Jammer. Maar het is sowieso goed om je telefoon te laten nakijken als die niet meer goed oplaadt. Dit zijn oplossingen voor korte termijn. Onze experts kunnen zorgen voor de lange termijn oplossingen.
Is mijn telefoon na waterschade nog te redden?
Telefoon in het water gevallen? Deze kan zeker nog te redden zijn. Het is belangrijk dat je zelf meteen een aantal stappen onderneemt. Bekijk hierboven de do’s en don’ts bij waterschade.
Wanneer je dit gedaan hebt moet je zo snel mogelijk bij onze experts in de winkel aankloppen. Zij gaan direct kijken wat de schade is en of je telefoon nog te reanimeren valt.
Wat moet ik zelf gelijk doen bij waterschade?
Heeft je telefoon waterschade opgelopen? Je kan zelf direct een aantal stappen ondernemen om de schade te beperken. Zorg ervoor dat je toestel wel binnen 24 uur bij ons terecht komt. Zo kunnen we nog de beste hulp en reparatie bieden aan je telefoon.
Wat je zelf meteen moet doen bij telefoon waterschade:
• Zet je telefoon meteen uit en laadt hem NIET meer op.
• Zet je telefoon NIET meer aan. Anders is de kans groot dat het kortsluiting kan veroorzaken.
• Verwijder het hoesje en haal de simkaart(houder) eruit.
• Verwijder ook de batterij, als dat mogelijk is.
We willen je ook nog een aantal do’s en dont’s meegeven voor het zelf drogen van je telefoon na waterschade:
DO’S drogen:
• Schroef je telefoon zo ver mogelijk uit elkaar en dep je telefoon af. Ga NIET hard schrijven, gewoon rustig deppen.
• Kom direct bij ons langs om onze experts je te laten helpen. Hoe sneller, hoe groter de kans dat je telefoon nog te redden is.
DON’TS drogen
• Gebruik GEEN stofzuiger of föhn. Een stofzuiger kan statische elektriciteit veroorzaken en een föhn zorgt ervoor dat het water nog dieper de telefoon binnendringt. Beiden een echte DON’T.
• Leg je telefoon NIET op de verwarming of in de zon. Dit kan andere onderdelen over oververhitten.
• Stop je telefoon NIET in de magnetron. Dit is heel gevaarlijk, gewoon niet doen.
• Laad je telefoon NIET op. Dat is de allergrootste fout. Water en elektriciteit? Geen goede match.