EXCLUSIEF BIJ GSM FAN

EEN ALLRISK POLIS NA REPARATIE VAN UW TELEFOON!

Wat bedoelen wij met na de reparatie?

Na elke reparatie (ook al is het van een extern bedrijf) kunt u de telefoon opnieuw verzekeren. Wij controleren of uw telefoon binnen 48 uur is gerepareerd. Enige wat u moet doen is uw aankoopbon meenemen waar de datum en tijd op staat.

Wat bedoelen wij met na de reparatie?

MobileSOS premie schade

  • Vallen
  • Schade door dieren
  • Stoten
  • Schade door eigen schuld
  • Ongevallen
  • Andere externe factoren
  • Waterschade
  • Diefstal
  • Beroving

De verzekering is voor zowel particulier als zakelijk af te sluiten. De kosten voor herstel of vervanging zijn gedekt tot maximaal de dagwaarde. Voor verdere vragen? Bel naar (074) 250 8384.

Wanneer en hoe betaal ik?

De premie wordt per maand betaald. Dit gebeurt per automatische incasso.

meer informatie

Premie

Je betaalt de premie per maand. De contract duur is minimaal 3 maanden, hierna kun je maandelijks opzeggen.

meer informatie